Peters blogg om träning och friluftsliv

Peters blogg om träning och friluftsliv

torsdag 10 juli 2014

Träningssummering cykling

Torsdag MTB 2 t
Torsdag MTB  1 t 30 m
Fredag MTB 1 t
Fredag MTB 2 t
Lördag MTBr 30 min
Söndag racer 1 t
Söndag MTB 2 t 30 m
Tisdag Racer 1 t
Tisdag Racer 30 min
Onsdag Racer 30 min
Onsdag Racer 1 t
Onsdag Racer 30 min


Totalt 14 timmar, målet har varit att få ihop 20 timmars cykling på dryga veckan men så blev det inte. Uteblivna långpass är förklaringen pga  tidsbrist. Jag har i alla fall fått en rejäl genomkörare och förhoppningvis bättrat på formen inför Cykelvasan i mitten av augusti. Har mest blivit cykelpendling till jobbet som avslutats med uppfriskande dopp i Vättern. Ska försöka att få lite bättre kontinuitet på träningen framöver än det varit hittills i år men det blir svårt pga stundande semester.


1 kommentar:

  1. Bra jobbat - jag skäms ju för hur lite jag tränat, eller varit ute för den delen. Cyklade dock MTB i skogen förra helgen. Ska försöka få upp videon på bloggen i helgen.

    SvaraRadera